Gyülekezetvezetés

Ha azt gondolod vezető vagy, és magad mögé nézve nem látsz senkit, csak sétára indultál.

Mi van a kezedben?

2020. március 23. 10:31 - Kereso75

Mózes ekkor így felelt: Hátha nem hisznek nekem, és nem hallgatnak a szavamra, hanem azt mondják: Nem is jelent meg neked az Úr ?! De az Úr erre megkérdezte tőle: Mi van a kezedben? Egy bot – felelte. 2Mózes 4:1‭-‬2 RÚF ‬

Ott áll Mózes a csipkebokor mellett és mindenféle kifogása van arra, miért nem tudja azt megtenni, amit Isten kér tőle. És akkor Isten egy egyszerű kérdést tesz fel neki: Mózes mi van a kezedben? Valljuk be, elég furcsa kérdés, hiszen Mózes kezében semmi különleges dolog nincs. Az az eszköz van nála, amely minden hozzá hasonló pásztornál ott volt. A pásztornak nem voltak különleges felszerelései nem volt különleges képzésük. Bárányokra kellett vigyázni a pusztában, hiszen sokféle veszély leselkedett persze rájuk. Vadállatok, vagy éppen mások, akik bárányokat szerettek volna magunknak szerezni. És mindezekkel szemben nem volt más a kezükben eszközként, mint egy hosszú erős bot. Úgyhogy Mózes Isten kérésére, mikor azt kérdezi tőle mi van a kezedben, nem tud mást mondani: egy bot.

ross-sneddon-0mbt0sgu8ua-unsplash-1.jpg

És Isten azt mondja: Mózes ezzel a bottal szabadítom meg Izrael népét Egyiptomban. Mózes, én ezzel a bottal fogok csodákat tenni. Mózes, én ezzel a bottal azt tehetek, amit akarok. És ennek az az oka, hogy a csodát nem te teszed Mózes, még csak nem is a bot teszi. Hanem a vagyok teszi. A vagyok, aki vagyok, a Mindenható Isten. És aztán végigvonul a Biblia történetén az, hogy az isten gyönyörködik abban, hogy egyszerű emberek által, egyszerű eszközök által csodákat tegyen

A koronavírus első hetében, szerda este nyolckor álltunk és beszélgettünk a videós evangélizációs alkalom után a Békevárban - amiről reggel hét órakor még csak Linda tudta, hogy esetleg lesz, mert Isten a szívére bízta, hogy el kellene kezdeni. Dávidra néztem, aki egy profi videós szakember. Körülbelül másfél éve jöttek talán először a gyülekezetünkbe feleségével és gyermekeikkel. Az jutott eszembe, ő is egy imameghallgatás.Pár éve került elém az ige, hogy nézzetek fel, a mezők érettek az aratásra és kérjétek az aratás urát, küldjön munkásokat az aratásba. "Dávid, most látom, hogy te is egy válasz vagy erre az imádságra, mint ahogy már a gyülekezetben beszéltem erről, hogy láttam meg, Isten meghallgatta ezt az imádságot, mert már küldött embereket." - mondtam neki.

Tegnap este azt láttam meg hogy őt is így küldte Isten közénk, aki most éppen, videók elkészítésében - ami hirtelen sokkal fontosabb lett, mint bármikor eltudtuk volna képzelni - tud segíteni.
Neki egy - sőt sokszor inkább kettő három - videókamera van a kezében.

Te mit mondasz, ha Isten téged is megkérdez, ahogyan annak idején Mózestől kérdezte a csipkebokornál: Mi van a kezedben?

Fakanál, bevásárlószatyor, billentyűzet, felmosó, mobiltelefon, villáskulcs, fűrész, fűnyíró, kréta, mikrofon? Bármi is legyen az, csak fogd, és menj, hirdesd azzal Krisztus szeretetét!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása