Gyülekezetvezetés

Ha azt gondolod vezető vagy, és magad mögé nézve nem látsz senkit, csak sétára indultál.

Dönts bátran!

2017. október 31. 22:21 - Kereso75

decisions_jpg.jpgPaul Bryant legendás amerikai foci edző volt. Egy kemény szombati vereség utáni hétfőn, Bryant edző fodrászhoz ment. A fodrász pár percig némán dolgozott, míg aztán nem bírta tovább, és elég keményen beszólt az edzőnek: "Én egészen biztos nem cseréltem volna be azt a fiatal hátvédet, csak azért mert a kezdőjátékosnak nem ment annyira jól. A fiatal srác eladott labdái miatt vesztettük el a meccset." Bryant edző nem állt neki vitatkozni, csak ennyit mondott: "Az az igazság, ha hétfő reggelig várhattam volna a döntéssel, azt hiszem én sem cseréltem volna be." 

Vannak helyzetek, amikor döntést kell hozni. Még egy rossz döntés is lehet jobb egy pillanatban, mint ha egyáltalán nem döntünk. Mert abban a helyzetben nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne csináljunk semmit. Ha így áll, akkor dönts bátran! 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása