Gyülekezetvezetés

Ha azt gondolod vezető vagy, és magad mögé nézve nem látsz senkit, csak sétára indultál.

Érdekességek 2014-ről....

2014. január 10. 04:05 - BenBacso

IT_Cert_resize.jpgAz Ericsson ConsumerLab kutatása azonosította 2014 és az azt követő időszak legfontosabb fogyasztói trendjeit. Ezek közül van néhány, amely érdekes lehet a gyülekezet és a gyülekezet vezetői számára. Röviden kiemelek 7-et a 10-ből és egy-két gondolatot írok, ami ezeket olvasva megfogalmazódott bennem. Miért pont ezeket emeltem ki? Mert valószínűleg vagy már érezzük a hatását a gyülekezetben vagy hamarosan fogjuk.

1, Az applikációk megváltoztatják a társadalmat. Az emberek mindenhez applikációkat használnak és ehhez mérten gyorsan változik az okostelefon használat is. Gyülekezetekben tapasztalható, hogy egyre többen olvassák a Bibliát valamilyen applikáció segítségével. Ez lehetőség is, hogy bizonyos tartalmakat célba juttassunk. 

2, A testünk lesz az új jelszavunk. A különféle weboldalakon egyre hosszabb jelszavakat követelnek meg, amelyeket szinte lehetetlen megjegyezni. Éppen ezért egyre nagyobb a biometriai alternatívák iránti érdeklődés. A felmérés azt találta, hogy az okostelefon-használók 52 %-a inkább az ujjlenyomatát szeretné használni a jelszavak helyett, és 48 %-ukat érdekelné a képernyő zárolásának feloldásához használt retinafelismerés. Ha ezt tovább gondolom, hová jutok...

3, A számszerűsített "én". Különféle alkalmazások segítségével egyre több adatot rögzítünk magunkról a vérnyomáson át, a lépésszámláson keresztül, az alvás időig. (Az okostelefon-használók 56 % szeretné nyomon követni a vérnyomását és pulzusát egy gyűrű használatával.) Ez is jelzi mennyire fontos lett a mai ember számára önmaga. 

4, Alapvető elvárás lett az internet mindenhol. Kérdés, hogy a gyülekezeteknek erre hogyan kell reagálnia? 

5, Az okostelefon csökkenti a digitális szakadékot. A kutatás szerint sokak számára ez az eszköz lesz az internet elérés elsődleges eszköze. Vagyis egyre többen fognak tudni kapcsolódni az internetre, de egyre többen fogják ezt megtenni a telefonjuk segítségével. Ennek a gyülekezet különféle web felületei szempontjából van jelentősége. 

6, Video-megtekintés "vezényszóra"A válaszadók 38 %-a hetente többször is megtekint olyan videó-klipeket, amelyeket a barátaik javasoltak.  Vagyis barátaink befolyása abban, hogy mit nézünk, igen jelentős. Ebben is érdemes meglátni a lehetőséget. Lehet ajánlani keresztyén tartalmakat is!

7,Lejátszás, szüneteltetés, folytatás – valahol máshol. Mivel az összes igénybevett adatfolyam TV- és videóidő 19%-át telefonokon és tableteken veszik igénybe a fogyasztók egyre inkább úgy váltogatják a TV-nézési helyeket, hogy az megfeleljen a mindennapi életüknek.  

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.